Kacper Wróblewski – “Musiałem nauczyć się pokory” – wywiad
Petter Solberg z fabrycznym zespołem w WRC?
Lista zgłoszeń do Rajdu Monte – Carlo 2020 opublikowana. Brakuje Polaków, 11 samochodów WRC
Hyundai zamierza walczyć o podwójną koronę
Podsumowanie sezonu i plany na 2020 rok okiem Kajetana Kajetanowicza
previous arrow
next arrow
Slider


Kategoria: ERC

SPRT potraja przewagę

Wojtek Chuchała i Daniel Dymurski bez przygód pokonali pierwszą niedzielną pętlę Rajdu Akropolu. Prowadząca w ERC 2 załoga Subaru Poland Rally Team była najszybsza na dwóch z trzech odcinków specjalnych i jej przewaga wzrosła z 28.7 s do 1:17.4 s. Szczególnie imponująca była jazda Siemanki i Lopeza na najdłuższym w rajdzie odcinku „Elatia/Karya”. Polacy zanotowali na nim 8. czas w klasyfikacji generalnej, a w swojej klasie pokonali najbliższego rywala o 9.3 s. Po dziewięciu odcinkach specjalnych duet SPRT awansował na 6. miejsce w generalce.

Do mety rajdu pozostały 3 odcinki specjalne – powtórka porannych prób. Pierwsza z nich ruszy o 12:36 polskiego czasu.

Wszystko idzie zgodnie z planem. Mamy ciągle na uwadze fakt, że jest to rajd na przetrwanie. Naszym celem nie jest tu wygrywanie wszystkich odcinków i atak, tylko dobre, bezpieczne tempo. Tutaj na każdym zakręcie może na nas czekać duży kamień, głaz czy inna przeszkoda. Odcinki są bardzo nierówne i wymagające dla samochodu, a i my na metach prób czujemy zmęczenie. Wszystko idzie po naszej myśli i jesteśmy szczęśliwi z dotychczasowego przebiegu rajdu. Dziękujemy całemu Zespołowi i naszym Partnerom: Keratronik, Eneos, Raiffeisen Leasing, Franke, oraz SJS

– skomentował Wojciech Chuchała.

Na drugim dzisiejszym odcinku był „watersplash” i było w nim trochę więcej wody niż się spodziewaliśmy. Pierwsza fala wzięła mnie z zaskoczenia, polała się przez wlot powietrza na dachu prosto na moje notatki. Musiałem je zasłonić, żeby kolejne krople mi go nie brudziły. 33-kilometrowy odcinek nam daje w kość i nawet jak zerkam czasem okiem na liczbę kilometrów pozostałą do jego mety, to robi to wrażenie. Trzeba na nim stale utrzymywać koncentrację, żeby mieć dobre wyczucie i jechać bezpiecznie

– dodał Daniel Dymurski.

You may also like








Do Góry