Kacper Wróblewski – “Musiałem nauczyć się pokory” – wywiad
Petter Solberg z fabrycznym zespołem w WRC?
Lista zgłoszeń do Rajdu Monte – Carlo 2020 opublikowana. Brakuje Polaków, 11 samochodów WRC
Hyundai zamierza walczyć o podwójną koronę
Podsumowanie sezonu i plany na 2020 rok okiem Kajetana Kajetanowicza
previous arrow
next arrow
Slider


Kategoria: ERC

Rajd Akropolu 2018 (OS 5): Grzyb i Wróbel wiceliderami!

Grzegorz Grzyb i Jakub Wróbel awansowali na drugie miejsce w klasyfikacji generalnej Rajdu Akropolu! Po pięciu odcinkach specjalnych polska załoga znajduje się 53,7s za liderami, Bruno i Hugo Magalhãesami. Pierwszą trójkę uzupełniają Norbert Herczig i Ramón Ferencz (+58,5s).

OS Paleohori-Mendenitsa (22,50 km) padł łupem Magalhãesa, który był szybszy od Grzyba o 13,6s. 1,3s do polskiej załogi stracił Norbert Herczig. Czwarty zameldował się na mecie pilotowany przez Daniela Dymurskiego Łukasz Habaj (+17,3), a piąty jadący z Maciejem Szczepaniakiem Hubert Ptaszek (+20,2s). Miejsca sześć, siedem, osiem zajęli kolejno: Galatariotis (+22,4s), Tsouloftas (+24,8s) oraz Protasow (+29,2s). Pierwszą dziesiątkę uzupełnili Brynildsen (+33,8s), który przejechał ten odcinek bez intercomu oraz Serderidis (+44,5s).

KLASYFIKACJA GENERALNA RAJDU AKROPOLU PO OS5:

  1. Bruno Magalhães i Hugo Magalhães (1:12:32,5s, Škoda Fabia R5)
  2. Grzegorz Grzyb i Jakub Wróbel (+53,7s, Škoda Fabia R5)
  3. Norbert Herczig i Ramón Ferencz (+58,5s, Škoda Fabia R5)
  4. Hubert Ptaszek i Maciej Szczepaniak (+1:04,3s, Škoda Fabia R5)
  5. Simos Galatariotis i Antonis Ioannou (+1:34,2s, Škoda Fabia R5)
  6. Alexandros Tsouloftas i Antonis Chrysostomou (+1:39,2s, Citroën DS3 R5)
  7. Eyvind Brynildsen i Veronica Engan (+3:03,1s, Ford Fiesta R5)
  8. Jourdan Serderidis i Fréderic Miclotte (+3:06,2s, Škoda Fabia R5)
  9. Paulo Nobre i Gabriel Morales (+3:13,7s, Škoda Fabia R5)
  10. Tibor jun. Érdi i György Papp (+3:41,2s, Mitsubishi Lancer Evo X)

WYPOWIEDZI ZAWODNIKÓW PO OS 5:

Grzegorz Grzyb: niesamowicie trudno. Mamy problem z samochodem, nie mamy mocy. To trudny i długi rajd. 

Hubert Ptaszek: staraliśmy się nie popełniać głupich błędów i jechać czystą linią. 

Łukasz Habaj: auto dobrze pracuje, ale warunki są straszne. Po tym rajdzie będziemy musieli wymienić wiele części w samochodzie. 

Bruno Magalhães: tutaj chodzi tylko o przetrwanie. Nigdy w życiu nie widziałem czegoś takiego. W zeszłych latach tak nie było. 

Eyvind Brynildsen: nie mamy intercomu. Veronica (pilotka) musiała pokazywać mi zakręty dłońmi. Mimo tego nie jesteśmy daleko od reszty. Droga jest straszna, nigdy czegoś takiego nie widziałem. 

You may also like








Do Góry