57. Rajd Barbórka 2019 – 28 samochodów historycznych na liście
57. Rajd Barbórka 2019 – Wojciech Chuchała – “jedziemy bez presji”
57. Rajd Barbórka 2019 – Projekt E z Krzysztofem Hołowczycem i Manfredem Stohlem
Kajetan Kajetanowicz blisko przedłużenia współpracy z Lotosem. Celem mistrzostwo WRC 2 2020
57. Rajd Barbórka 2019 – Michał Chorbiński i Beata Borowicz debiutują w Subaru Imprezie
previous arrow
next arrow
Slider


Kategoria: Różne

Ośmiu kierowców potencjalnie zainteresowanych M-Sportem

Oficjalny portal Rajdowych Mistrzostw Świata na podstawie aktualnej sytuacji na rynku transferowym opracował krótkie zestawienie kierowców, którzy mogą być zainteresowani dołączeniem do M-Sportu w 2020 roku.

Sytuacja mocno skomplikowała się w momencie, kiedy Citroen Racing ogłosił zamknięcie programu i zniknęły przynajmniej dwa miejsca w fabrycznym zespole w WRC oraz jedno w ramach cyklu WRC 2 Pro. Na łamach portalu www.wrc.com możemy przeczytać następującą analizę.

Craig Breen:

Ma na koncie dwa tytuły międzynarodowe (2011 WRC Academy, 2012 SWRC) w samochodach od M-Sportu, jednocześnie miał okazję współpracować z Hyundaiem. Prawdopodobnie zawsze będzie mile widziany w Kumbrii.

Gus Greensmith:

Pracował przy rozwoju Forda Fiesty R5 MKII oraz godnie zastąpił Elfyna Evansa w czasie, gdy on leczył kontuzję pleców. Pokazał prędkość i potencjał w Fordzie Fiesta WRC.

Esapekka Lappi:

Jeden z liderów, który stracił rozpęd w swojej karierze po odejściu Citroena. Nadal jest wysoko oceniany, jako wschodząca gwiazda mistrzostw. Niewielu kierowców wygrało Rajd Finlandii.

Jari Matti Latvala:

Po wielu latach pozostaje jednym z najbardziej lubianych kierowców, którzy pracowali z M-Sportem. Wygrał siedem rund WRC w ciągu pięciu lat jako fabryczny kierowca brytyjskiego zespołu. Prawdopodobnie bliżej związany z Toyotą, więc mniej brany pod uwagę.

Kris Meeke:

Karierę w M-Sporcie rozpoczął za biurkiem w biurze projektowym. Znany Malcolmowi Wilsonowi, może przynieść wzrost prędkości Forda Fiesty WRC.

Andreas Mikkelsen :

Miał kontakt z samochodami M-Sportu w wieku piętnastu lat. Nadal posiada potencjał do zdobywania punktów i solidnych wyników.

Mads Ostberg:

Pierwsza wygrana w WRC za kierownicą Forda Fiesty WRC w Portugalii w roku 2012. Następny zawodnik na liście dobrze znany M-Sportowi, po roku pracy w WRC2 Pro może wrócić do WRC.

Hayden Paddon

Ogłoszony człowiekiem, który miał największego pecha, szczególnie tuż przed Rajdem Finlandii, gdzie rozbił swoją Fiestę w czasie testów do tego wydarzenia. Na pewno niesamowicie szybki zawodnik z potencjałem.

Malcolm Wilson tak podsumował tę kwestię: “Rozmawiałem z większością tych kierowców, ale naprawdę nie mam nic do powiedzenia. Szukamy najlepszego rozwiązania na przyszły rok.








Do Góry