Kacper Wróblewski – “Musiałem nauczyć się pokory” – wywiad
Petter Solberg z fabrycznym zespołem w WRC?
Lista zgłoszeń do Rajdu Monte – Carlo 2020 opublikowana. Brakuje Polaków, 11 samochodów WRC
Hyundai zamierza walczyć o podwójną koronę
Podsumowanie sezonu i plany na 2020 rok okiem Kajetana Kajetanowicza
previous arrow
next arrow
Slider


Kategoria: WRC

OS 20 – Próba dla Paddona, Ogier kontroluje

Hayden Paddon (Hyundai i20 WRC) wygrał rozpoczynający niedzielę odcinek Olmedo Monte Baranta 1 (11,13km) i umocnił się na drugiej pozycji w rajdzie. – Chcieliśmy pokazać Madsowi, że nie ma szans złapania nas. Byłem troszkę niezdecydowany, ale było w porządku. Teraz mamy dobrą przewagę więc pojedziemy naprawdę spokojnie kolejne dwa odcinki.

Drugi czas wykręcił Jari-Matti Latvala (+2,1s, Volkswagen Polo R WRC). – Dużo skrzyżowań i starałem się jechać szybko na nich. Poza tym w porządku. Trzeci był Elfyn Evans (+2,2s, Ford Fiesta RS WRC). – Czas odcinka nie wygląda zbyt źle. Dzisiaj trochę ciśniemy. Musimy zdobyć te punkty za piąte miejsce – o to toczymy grę.

Sebastien Ogier dojechał na czwartej pozycji i spokojnie kontroluje tempo (+2,3s, Volkswagen Polo R WRC). – Na następnym będę być może szybszy aby sprawdzić moje notatki. Najważniejsza jest wygrana w rajdzie, ale jeśli mogę złapać dodatkowy punkt czy dwa na Power Stage to dlaczego nie? Piąty był Dani Sordo (+4,6s, Hyundai i20 WRC). – Trudno jechać po naszych wczorajszych problemach. Dzisiaj próbujemy naczyć się przed Polską i zdobyć kilka punktów dla Hyundaia. Naprawdę nie mamy zbyt dużo do zrobienia dzisiaj.

6,4s stracił Ott Tanak (Ford Fiesta RS WRC), 6,8s Kris Meeke (Citroen DS 3 WRC), 6,9s Thierry Neuville (Hyundai i20 WRC), który awansował na trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej. Dziewiąty był Andreas Mikkelsen (+14,0s, Volkswagen Polo R WRC). Robert Kubica stracił 19,9s (Ford Fiesta RS WRC). – Byłem rozkojarzony ponieważ samochód ciągnie w jedną stronę – kierownica nie jest prosto. Nie wiem dlaczego. Zgasiłem również silnik w jednym miejscu.

Mads Ostberg stracił trzecie miejsce w rajdzie (+1:01,5s, Citroen DS 3 WRC). – Wiele zdarzyło się w tym samym czasie. Zgubiłem wkładkę do ucha i próbowałem ją włożyć z powrotem, wtedy jednak wypadłem z drogi. Uszkodzenia nie są wielkie ale straciłem hamulce… a to problem.

Aktualną klasyfikację generalną rajdu znajdziesz tutaj.








Do Góry