Julien Ingrassia – “jazda po asfalcie jako pilot jest dużo trudniejsza” – wywiad
Rajd Hiszpanii 2019 – rywalizacja na siedemnastu odcinkach specjalnych
Citroen wystawi trzy samochody w Australii
Jan Kopecky i Pavel Dresler wygrywają Rajd Barum 2019!
Kajetanowicz pojedzie Volkswagenem Polo GTI R5 w Rajdzie Niemiec 2019
previous arrow
next arrow
Slider


Kategoria: WRC

OS 17: slow puncture Kubicy przed superoesem

El Brinco 2 (8,25km) za nami. Robert Kubica ma w bagażniku dwie przebite opony – a na samochodzie jedno z kół posiada tzw. “slow puncture”, czyli oponę, która nie trzyma ciśnienia. Przed Polakami jeszcze superodcinek specjalny w León (4,6km). Próbę wygrywa Sébastien Ogier (Volkswagen Polo R WRC). – Muszę być zadowolony – to jest idealny rajd. Wszystko pracuje jak marzenie. Liderujemy i mogę sobie pozwolić, aby jechać bezpiecznie i to jest teraz największym celem.

Drugi czas wykręca Andreas Mikkelsen (+2,0s, Volkswagen Polo R WRC). – Nie myślę o walce z Madsem. Jadę swoim tempem, koncentruję się na nauce odcinków. Jeśli moje tempo jest wystarczająco dobre do jego pobicia to fajnie, jeśli nie, to nie będzie koniec świata. Tuż za nim ukończył wspomniany Mads Østberg (+2,3s, Citroen DS 3 WRC). – Walka trwa. Trzy dziesiąte to bardzo niewielka różnica, a przed nami bardzo długi dzień. Musimy jechać tak samo. Jeśli on mówi, że będzie jechać własnym tempem, to oczywiście postaram się zwiększyć moje.

Thierry Neuville (+3,2s, Hyundai i20 WRC). – Jestem bardzo zadowolony. Kolejny odcinek, na którym jechałem absolutnie na limicie. 7,3s za zwycięzcą ukończył Kris Meeke (Citroen DS 3 WRC), 8,7s Elfyn Evans (Ford Fiesta RS WRC) – taką samą stratę zaliczył Hayden Paddon (Hyundai i20 WRC). Ósemkę zamknął Dani Sordo (+9,7s, Hyundai i20 WRC).

Aktualną klasyfikację progresywną rajdu znajdziesz tutaj.








Do Góry