Julien Ingrassia – “jazda po asfalcie jako pilot jest dużo trudniejsza” – wywiad
Rajd Hiszpanii 2019 – rywalizacja na siedemnastu odcinkach specjalnych
Citroen wystawi trzy samochody w Australii
Jan Kopecky i Pavel Dresler wygrywają Rajd Barum 2019!
Kajetanowicz pojedzie Volkswagenem Polo GTI R5 w Rajdzie Niemiec 2019
previous arrow
next arrow
Slider


Kategoria: WRC

Nowe i20 WRC dopiero na Monte Carlo 2016

Hyundaj Motorsport zakończył niedawno czterodniowe testy nowego i20 WRC w hiszpańskim regionie Almeria. Test był kolejnym, ważnym etapem w rozwoju auta, który zadebiutuje dopiero w roku 2016.

Samochodem jeździli ostatnio pozyskany Kevin Abbring i Thierry Neuville. Praca koncentrowała się nad rozwojem silnika i podwozia, a także porównywaniem z poprzednio testowaną wersją.

Poprzez nieprzewidziane opóźnienia w uzyskaniu homologacji samochodu Hyundai Motorsport ustalił nowy harmonogram prac i odłożył debiut auta do pierwszej rundy 2016, Rajdu Monte Carlo.

– Odbyliśmy bardzo dokładne testy w ostatnim tygodniu, w Hiszpanii – mówi Michel Nandan, szef zespołu. – Mieliśmy nadzieję wprowadzić nowe auto jeszcze w tym sezonie, niestety pojawił się problem z harmonogramem homologacji, związanym z produkcją trzydrzwiowej wersji drogowej. Dlatego zdecydowaliśmy się nadal koncentrować na pięciodrzwiowym i20 WRC nowej generacji, który będzie rywalizować w Monte Carlo 2016. Zmieniony harmonogram daje nam więcej czasu aby upewnić się, że samochód jest w punkcie, w którym chcemy, że jest wydajny. W tym samym czasie obecna generacja i20 WRC przejdzie szereg ważnych aktualizacji, które mamy nadzieję, pozwolą nam utrzymać się w walce o podium w tym sezonie.








Do Góry