“Jestem dumna i zadowolona z rezultatów” – wywiad z Magdaleną Misiarz
Znalezienie zastępstwa dla Rajdu Chile 2020 nadal możliwe
ADAC Opel e-Rally Cup z 20 elektrycznymi Oplami Corsa
Oczekujemy na najnowszą generację samochodów Rally 3
Toyota zaprezentuje rajdowego Yarisa z napędem na przednią oś podczas Tokyo Auto Salon 2020
previous arrow
next arrow
Slider


Kategoria: Classic Auto Cup, RO, KJS

Classicauto Cup: druga runda w Ułężu

6.06 jechać do Ułęża czy Nowodworu? Wszystko jedno bo te dwie nazwy miejscowości używane są naprzemiennie a chodzi o ten sam obiekt: Motopark Ułęż i II eliminację Classicauto Cup.

Motopark mieszczący się na byłym lotnisku wojskowym to właściwie jeden z niewielu dużych obiektów który przez ostatnie lata nie podupadał ale krok po kroku ulepszał swoja infrastrukturę.
Dzięki temu uczestnicy imprezy Classicauto Cup będą mieli do dyspozycji dużą halę w której mogą schronić się przed słońcem lub deszczem (odpukać), miejsca do swobodnych „pogaduch” lub zjedzenia czegoś przygotowanego przez firmę kateringową, toalet… W hali znajduje się zazwyczaj również biuro zawodów a więc miejsce gdzie wyświetlane są czasy przejazdów zawodników czy też publikowane różne klasyfikacje.

Nawierzchnia lotniska jest asfaltowo/betonowa, równa i bardzo przyczepna. Wokół pasów rozciągają się szerokie łąki a więc opuszczenie trasy kończy się zazwyczaj „bez konsekwencji”. Na najbliższej imprezie ustawiona zostanie dość długa około 4 kilometrowa trasa o nowej konfiguracji. Będzie miała ona charakter „wyścigowy” czyli szykuje się płynna, przyjemna szybka jazda, idealna np. dla aut amerykańskich i Mercedesów które mają swoją dodatkową klasyfikację w Muscle Car Challenge i Classicauto Mercedes Challenge. Wszyscy uczestnicy mają do przejechania ponad 30km prób (3 przejazdy zapoznawcze i 5 mierzonych na czas). W piątek 5.05 chętni mogą pokazać się na 3-godzinnym treningu.

Zapisy na II eliminację Classicauto Cup w Ułężu są prowadzone poprzez stronę classicautocup.pl i trwają do 31.05 (I termin).








Do Góry