Arkadiusz Lechoszest gotowy do startu Rallysprint Kopna 2019
Mam bardzo duży niedosyt – Beata Borowicz po pierwszej rundzie MPRC 2019
Platinum 3. Rajd Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 2019 – siódme miejsce w klasie 1 duetu Wrona / Browiński
Oponeo Mistrzostwa Polski Rallycross 2019 – niespodziewany triumf Cywińskiego, ostre starcie Kuchara i Gagackiego
Dariusz Poloński – “Abarth to bardzo szybki i wymagający samochód. Mamy nadzieję na dobre wyniki i dobrą zabawę!” – wywiad
previous arrow
next arrow
Slider


Kategoria: WRC

Wilson: Prawdopodobnie będziemy nieco z tyłu

Szef M-Sportu, Malcolm Wilson zdradził na łamach Autosportu, że najnowsza Fiesta WRC, która powinna zadebiutować w Portugalii stanowi największy rozwojowy krok w historii tego modelu. Jednocześnie dodał, że prace są realizowane z minimalnym opóźnieniem.

Nadwozie samochodu pozostanie to samo, ale w środku to będzie całkiem inny samochód. To będą największe zmiany jakie zostaną dokonane od kiedy model ten pojawił się w 2011 roku – mówił Wilson.

Fiesta zostanie wyposażone w całkowicie nowy silnik, który jest rozwijany w siedzibie zespołu i pierwszy raz w historii od podstaw powstał w Cumbrii. Element ten przysporzył najwięcej trudności brytyjskiej ekipie i z nim związane są opóźnienia w realizacji planów.

Silnik był już na hamowni, ale jesteśmy nieco z tyłu z instalacją. Samochód jednak jeździł już w Greystoke, więc nie martwimy się tym – dodał.

Mimo zmian, Wilson nie wierzy w walkę swoich kierowców o zwycięstwo w piątej rundzie WRC: Prawdopodobnie będziemy nieco z tyłu. To może być trudne, gdy pojawimy się w Portugalii z nowym autem i silnikiem – zakończył.








Do Góry