Rajd Sardynii 2019: drugie miejsce Kajetanowicza i Szczepaniaka w WRC 2!
Michał Rokita i Wojciech Habuda wygrywają 50. Rajd Festiwalowy 2019
3. runda Tarmac Masters pod znakiem zmiennej pogody i trudnych odcinków specjalnych – podsumowanie
Arkadiusz Lechoszest i Krzysztof Pietruszka stawiają na dobrą zabawę w 50. Rajdzie Festiwalowym
Rajd Sardynii 2019: Sebastien Ogier liderem z niewielką przewagą
previous arrow
next arrow
Slider


Kategoria: WRC

Wilson: Prawdopodobnie będziemy nieco z tyłu

Szef M-Sportu, Malcolm Wilson zdradził na łamach Autosportu, że najnowsza Fiesta WRC, która powinna zadebiutować w Portugalii stanowi największy rozwojowy krok w historii tego modelu. Jednocześnie dodał, że prace są realizowane z minimalnym opóźnieniem.

Nadwozie samochodu pozostanie to samo, ale w środku to będzie całkiem inny samochód. To będą największe zmiany jakie zostaną dokonane od kiedy model ten pojawił się w 2011 roku – mówił Wilson.

Fiesta zostanie wyposażone w całkowicie nowy silnik, który jest rozwijany w siedzibie zespołu i pierwszy raz w historii od podstaw powstał w Cumbrii. Element ten przysporzył najwięcej trudności brytyjskiej ekipie i z nim związane są opóźnienia w realizacji planów.

Silnik był już na hamowni, ale jesteśmy nieco z tyłu z instalacją. Samochód jednak jeździł już w Greystoke, więc nie martwimy się tym – dodał.

Mimo zmian, Wilson nie wierzy w walkę swoich kierowców o zwycięstwo w piątej rundzie WRC: Prawdopodobnie będziemy nieco z tyłu. To może być trudne, gdy pojawimy się w Portugalii z nowym autem i silnikiem – zakończył.








Do Góry