Grzegorz Grzyb – „uwielbiam startować w rajdach, robię to przez całe dorosłe życie” – wywiad
Rajdy – zespoły, media, kibice, organizatorzy… Kilka myśli przed rajdowym sezonem
Arkadiusz Lechoszest gotowy do startu Rallysprint Kopna 2019
Mam bardzo duży niedosyt – Beata Borowicz po pierwszej rundzie MPRC 2019
Platinum 3. Rajd Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 2019 – siódme miejsce w klasie 1 duetu Wrona / Browiński
previous arrow
next arrow
Slider


Kategoria: RO, KJS, RSMŚl

Regulamin mistrzostw Śląska opublikowany

Organizatorzy Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Śląska opublikowali regulamin uzupełniający ligi na rok 2015. Czeka nas kilka istotnych zmian.

Pierwszą z nich jest wykluczenie z udziału zadowników z licencją R – nie będą już teraz liczeni w klasyfikacji generalnej (dotychczas było to możliwe), jedynie w klasie Gość. W przypadku przeprowadzenia odcinka Super Specjalnego w przeddzień rajdu będzie on zaliczony do Sekcji 1 rajdu. Po zakończeniu takiego odcinka obowiązuje na noc park zamknięty.

Wysokość wpisowego na poszczególne rundy RSMŚl. 2015 wynosić będzie maksymalnie 600 PLN dla rajdu, którego całkowita długość odcinków specjalnych będzie wynosiła do 30 km. Dla rajdów, których całkowita długość odcinków specjalnych będzie zawierała się w przedziale pomiędzy 31 km – 45 km maksymalne wpisowe będzie wynosić 800 PLN. Dla zawodników Pucharu Legend wpisowe wynosić będzie 600 PLN bez względu na długość odcinków specjalnych. W przypadku zgłoszenia do klasyfikacji zespołów sponsorskich obowiązuje dodatkowe wpisowe w wysokości 50,- PLN za jedną załogę.

Punktacja zgodnie z regulaminem została zmieniona: aktualnie zwycięzca dostaje 25. punktów, a kolejne pozycje 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2 i 1.

Wszystkie opony muszą być zgodne z regulaminem Rajdów Okręgowych 2015 (nie dotyczy klasy GOŚĆ, N4-31) oraz regulaminem RSMŚl. Zabronione jest stosowanie wszelkich urządzeń umożliwiających oponom zachowanie swoich właściwości. Umyślna zmiana wzoru rzeźby bieżnika, ręczne nacinanie lub modyfikacja opony jest zabroniona (nie dotyczy klasy GOŚĆ, N4-31). Kontrole sprawdzające zgodność ogumienia mogą być przeprowadzane w każdej chwili podczas trwania zawodów. Czynności związane z ręcznym nacinaniem opon dla klasy GOŚĆ i N4-31 mogą być wykonane wyłącznie w parku serwisowym. Jakakolwiek obróbka chemiczna i/lub mechaniczna opon jest zabroniona. Jakiekolwiek urządzenie do grzania opon założone na oponę lub felgę jest zabronione.

Serwis Rajdy24.pl objął oficjalny patronat medialny nad RSMŚl 2015. Więcej w regulaminie.








Do Góry