Kategoria: Historyczne, HRSMP, RO, KJS, RSMP, RSMŚl

Rajd Śląska 2018 (OS 1-2): Miko Marczyk najszybszy po dwóch próbach!

fot. facebook/MikoMarczykMotorsport

Od odcinka Mikołów, mierzącego 1,90 km, zawodnicy startujący w drugiej edycji Rajdu Śląska rozpoczęli właściwą rywalizację. Zaraz po nim załogi udawały się na start drugiej próby – Stadion Śląski – o długości 1,5 km. Duety zgłoszone w ramach mistrzostw Polski wyjechały na trasy odcinków po stawce RSMŚl i Motul HRSMP.

Marczyk i Gospodarczyk liderują w klasyfikacji generalnej po zakończeniu piątkowych zmagań. Załoga za sterami Fabii R5 ma 2,6s przewagi nad drugimi Brzezińskim/Kozdroniem w takim samym aucie. Trzecią pozycję zajmują Kasperczyk/Syty, na pokładzie Forda Fiesty R5, ze stratą 3,3s. Czołową piątkę uzupełniają Gabryś/Natkaniec (+5,0s, Ford Fiesta R5) i Byśkiniewicz/Wisławski (+5,2s, Hyundai i20 R5). Pozycja numer sześć to Poloński/Sitek (+7,4s, Ford Fiesta R5), siedem – liderzy klasy OPEN N krajowego czempionatu – Słobodzian/Dachowski (+7,6s, Subaru Impreza STi), osiem – pierwsza załoga klasy czwartej i 2WD – Wróblewski/Spentany (+11,7s, Peugeot 208 VTi R2), dziewięć – Łata/Majewski (+11,9s, Ford Fiesta Proto). Czołową dziesiątkę zamykają Lewandowski/Białowąs (+12,7s, Peugeot 208 R2). W OPEN 2WD+ na czele są Pochłopień/Wątroba w Oplu Astrze, w HR4 Dudziński/Binięda w Hondzie Civic. W klasie trzeciej samotnie jadą Kulka/Marcol (Renault Clio R3), podobnie w OPEN 2WD R+ Braun/Krysztofik (Citroen C2R2 Max) i w OPEN 2WD- Pan Jarek/Poradzisz (Łada 2105 VFTS).

Przed stawką mistrzostw Polski na trasie pojawili się zawodnicy startujący w śląskim czempionacie. Po dwóch próbach w klasyfikacji RSMŚl na czele są Kostka/Martynek (Honda Civic VTI). Czołową trójkę uzupełniają Bojanowski/Ksyt (+2,7s, Honda Civic Type-R) oraz Strzeżysz/Goźlińska (+4,4s, Honda Civic).

Rajd Śląska stanowi także piątą rundę Motul Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Po piątku w HRSMP liderują Zaleski/Gruszczyński (Porsche 911 SC RS). Za nimi są: Smółka/Radecki (+0,8s, BMW E30 318is) i Luty/Celiński (+11,7s, Subaru Legacy).

Pełne wyniki znajdziesz tutaj.

Zobacz również:

komentarzy








Do Góry