Kategoria: Historyczne, HRSMP, RO, KJS, RSMP, RSMŚl

Rajd Śląska 2018 (OS 6): ciasno w czołówce!

Fot. Facebook.com/rajdslaska

Do końca 2. Rajdu Śląska zostały już tylko trzy odcinki specjalne, a rywalizacja wciąż rumieńców! Po OS 6 na prowadzeniu znajdują się Mikołaj Marczyk i Szymon Gospodarczyk, których przewaga nad Kasperczykiem i Sytym stopniała do 3,7s. Prawie taka sama różnica, bo dokładnie 3,9s, dzieli Brzezińskiego i Kozdronia od drugiego miejsca.

Na OS 6 przypomnieli o sobie Kasperczyk i Syty, notując najlepszy czas odcinka. Dopiero trzy sekundy za nimi zameldowali się Brzeziński i Kozdroń. 4,5s do zwycięzców stracili liderzy rajdu, Miko Marczyk i Szymon Gospodarczyk. Miejsca cztery, pięć, sześć zajęli kolejno: Gabryś / Natkaniec (+6,5s), Poloński / Sitek (+7,3s) oraz Byśkiniewicz / Wisławski (+9,4s). Kolejne trzy pozycje zajęły załogi walczące w klasie OPEN N: Słobodzian / Dachowski (+17,1s), Kotarba / Kotarba (+27,4s) oraz Łata / Majewski (+27,9s). Pierwszą dziesiątkę zamknęli Kacper Wróblewski i Jacek Spentany (+28,7s), którzy w klasie czwartej tracą do liderujących Jureckiego i Treli zaledwie 1,1s.

KLASYFIKACJA GENERALNA 2. RAJDU ŚLĄSKA PO OS 6:

  1. Mikołaj Marczyk i Szymon Gospodarczyk (35:57,0s, Škoda Fabia R5)
  2. Tomasz Kasperczyk i Damian Syty (+3,7s, Ford Fiesta R5)
  3. Jakub Brzeziński i Kamil Kozdroń (+7,6s, Škoda Fabia R5)
  4. Zbigniew Gabryś i Artur Natkaniec (+31,4s, Ford Fiesta R5)
  5. Dariusz Poloński i Łukasz Sitek (+45,4s, Ford Fiesta R5)
  6. Łukasz Byśkiniewicz i Maciej Wisławski (+1:02,6s, Hyundai i20 R5)
  7. Marcin Słobodzian i Grzegorz Dachowski (+1:42,7s, Subaru Impreza STi)
  8. Łukasz Kotarba i Tomasz Kotarba (+2:52,7s, Mitsubishi Lancer EVO IX)
  9. Damian Łata i Michał Majewski (+3:02,5s, Ford Fiesta PROTO)
  10. Jacek Jurecki i Michał Trela (+3:02,9s, Peugeot 208 R2)

W rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Śląska po sześciu odcinkach specjalnych na prowadzeniu znajduje się załoga Kostka / Martynek w Hondzie Civic. Zaledwie 1,7s tracą do nich dotychczasowi liderzy, Żarłok i Pietruszka. Podium, ze stratą 19,2s, uzupełniają Ciombor i Borycki.

W klasyfikacji Motul Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski Luty i Celiński w swoim Subaru Legacy liderują z przewagą aż 47,3s nad załogą Wolski / Krawiec w BMW 318is. Trzecie miejsce zajmują jadący Audi Coupe Quattro Olchawski i Wroński (+1:07,8s).

Zobacz również:

komentarzy








Do Góry