Rajd Sardynii 2019: drugie miejsce Kajetanowicza i Szczepaniaka w WRC 2!
Michał Rokita i Wojciech Habuda wygrywają 50. Rajd Festiwalowy 2019
3. runda Tarmac Masters pod znakiem zmiennej pogody i trudnych odcinków specjalnych – podsumowanie
Arkadiusz Lechoszest i Krzysztof Pietruszka stawiają na dobrą zabawę w 50. Rajdzie Festiwalowym
Rajd Sardynii 2019: Sebastien Ogier liderem z niewielką przewagą
previous arrow
next arrow
Slider


Kategoria: ERC

Rajd Akropolu 2018 (OS 6): awaria Protasowa, Habaj trzeci na odcinku

Fot. .facebook.com/GOPlusCars

Jurij Protasow i Pawło Czerepin wycofali się z dalszej rywalizacji w Rajdzie Akropolu przed szóstym odcinkiem specjalnym! Powodem tej decyzji była awaria w ich Fabii R5. Od najlepszego czasu drugą sobotnią pętlę rozpoczął Eyvind Brynildsen. 4,6s za Norwegiem uplasował się Alexandros Tsouloftas, a trzeci byli Habaj z Dymurskim (+5,0s).

1,4s do pierwszej trójki stracili Grzegorz Grzyb i Jakub Wróbel, którzy umocnili się na drugim miejscu w rajdzie. Pierwszą piątkę uzupełnili Hubert Ptaszek i Maciej Szczepaniak (+7,2s). Miejsca sześć, siedem, osiem zajęli kolejno: Herczig (+7,5s), Magalhães (+7,6s) oraz Galatariotis (+23,2s). Pierwszą dziesiątkę uzupełnili Tibor jun. Érdi (+31,1,s) oraz Orhan Avcioğlu (+32,7s). OS 6 został przerwany po wypadku załogi von Thurn und Taxis / Christian. Ich Fabia R5 zablokowała drogę, przez co odcinkiem nie mógł być kontynuowany. Załodze nic się nie stało.

News aktualizowany…

WYPOWIEDZI ZAWODNIKÓW PO OS 6:

Łukasz Habaj: bez problemów, uderzyliśmy w kilka kamieni, ale chyba wszystko jest dobrze. Staramy się jechać czystą linią. 

Grzegorz Grzyb: auto dobrze pracuje, wszystko jest perfekcyjnie. Droga była teraz o wiele, wiele lepsza, więc mogliśmy mocniej naciskać. 

Hubert Ptaszek: wszystko było dobrze. Jechaliśmy czystą linią, choć na pierwszym zakręcie uderzyliśmy w kamień i myśleliśmy, że mamy kapcia, ale na szczęście nic się nie stało.

Bruno Magalhães: było OK, oszczędzałem samochód i opony, więc nie cisnąłem zbyt mocno. Podwyższyliśmy auto, żeby uniknąć kamieni. 

Eyvind Brynildsen: staramy się powrócić do naszego tempa, nie mamy innego wyboru. Musimy teraz oszczędzać opony. 

Alexandros Tsouloftas: dobra zabawa, chcemy to utrzymać na następnym odcinku. 

Norbert Herczig: myślałem, że ten odcinek będzie teraz czystszy, ale nie był. Auto mocno się ślizgało i nie mogliśmy utrzymać linii. 

Simos Galatariotis: było dużo lepiej niż rano, czysta linia, podobało nam się. Na wszelki wypadek podwyższyliśmy samochód.








Do Góry