Kategoria: ERC

Rajd Akropolu 2018 (OS 5): Grzyb i Wróbel wiceliderami!

Grzegorz Grzyb i Jakub Wróbel awansowali na drugie miejsce w klasyfikacji generalnej Rajdu Akropolu! Po pięciu odcinkach specjalnych polska załoga znajduje się 53,7s za liderami, Bruno i Hugo Magalhãesami. Pierwszą trójkę uzupełniają Norbert Herczig i Ramón Ferencz (+58,5s).

OS Paleohori-Mendenitsa (22,50 km) padł łupem Magalhãesa, który był szybszy od Grzyba o 13,6s. 1,3s do polskiej załogi stracił Norbert Herczig. Czwarty zameldował się na mecie pilotowany przez Daniela Dymurskiego Łukasz Habaj (+17,3), a piąty jadący z Maciejem Szczepaniakiem Hubert Ptaszek (+20,2s). Miejsca sześć, siedem, osiem zajęli kolejno: Galatariotis (+22,4s), Tsouloftas (+24,8s) oraz Protasow (+29,2s). Pierwszą dziesiątkę uzupełnili Brynildsen (+33,8s), który przejechał ten odcinek bez intercomu oraz Serderidis (+44,5s).

KLASYFIKACJA GENERALNA RAJDU AKROPOLU PO OS5:

  1. Bruno Magalhães i Hugo Magalhães (1:12:32,5s, Škoda Fabia R5)
  2. Grzegorz Grzyb i Jakub Wróbel (+53,7s, Škoda Fabia R5)
  3. Norbert Herczig i Ramón Ferencz (+58,5s, Škoda Fabia R5)
  4. Hubert Ptaszek i Maciej Szczepaniak (+1:04,3s, Škoda Fabia R5)
  5. Simos Galatariotis i Antonis Ioannou (+1:34,2s, Škoda Fabia R5)
  6. Alexandros Tsouloftas i Antonis Chrysostomou (+1:39,2s, Citroën DS3 R5)
  7. Eyvind Brynildsen i Veronica Engan (+3:03,1s, Ford Fiesta R5)
  8. Jourdan Serderidis i Fréderic Miclotte (+3:06,2s, Škoda Fabia R5)
  9. Paulo Nobre i Gabriel Morales (+3:13,7s, Škoda Fabia R5)
  10. Tibor jun. Érdi i György Papp (+3:41,2s, Mitsubishi Lancer Evo X)

WYPOWIEDZI ZAWODNIKÓW PO OS 5:

Grzegorz Grzyb: niesamowicie trudno. Mamy problem z samochodem, nie mamy mocy. To trudny i długi rajd. 

Hubert Ptaszek: staraliśmy się nie popełniać głupich błędów i jechać czystą linią. 

Łukasz Habaj: auto dobrze pracuje, ale warunki są straszne. Po tym rajdzie będziemy musieli wymienić wiele części w samochodzie. 

Bruno Magalhães: tutaj chodzi tylko o przetrwanie. Nigdy w życiu nie widziałem czegoś takiego. W zeszłych latach tak nie było. 

Eyvind Brynildsen: nie mamy intercomu. Veronica (pilotka) musiała pokazywać mi zakręty dłońmi. Mimo tego nie jesteśmy daleko od reszty. Droga jest straszna, nigdy czegoś takiego nie widziałem. 

Zobacz również:

komentarzy








Serwis tworzy grupa pasjonatów, dla których rajdy samochodowe są czymś więcej niż tylko sportem.

Zgodnie z nazwą Rajdy24, relacjonujemy życie rajdowego świata 24 godziny na dobę.

Nasi partnerzy

Dołącz do nas!

Copyright © Rajdy24.pl (2014 - 2016). Właścicielem serwisu jest firma GB Promotion

Do Góry