Rajd Sardynii 2019: drugie miejsce Kajetanowicza i Szczepaniaka w WRC 2!
Michał Rokita i Wojciech Habuda wygrywają 50. Rajd Festiwalowy 2019
3. runda Tarmac Masters pod znakiem zmiennej pogody i trudnych odcinków specjalnych – podsumowanie
Arkadiusz Lechoszest i Krzysztof Pietruszka stawiają na dobrą zabawę w 50. Rajdzie Festiwalowym
Rajd Sardynii 2019: Sebastien Ogier liderem z niewielką przewagą
previous arrow
next arrow
Slider


Kategoria: Różne

Arkadiusz Lechoszest gotowy do startu Rallysprint Kopna 2019

Drugi start Arkadiusza Lechoszesta w Skodzie Fabii S2000, to występ na czeskich odcinkach specjalnych w Rallysprint Kopna, gdzie ponad sto dwadzieścia załóg powalczy o jak najlepsze wyniki.

Zaprezentowanie nowej rajdówki w Platinum 3. Rajdzie Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza 2019 spotkało się z bardzo optymistycznym przyjęciem kibiców. Skoda Fabia S2000 dynamicznie przemieszczała się po miejskich odcinkach specjalnych, ciesząc swoim dźwiękiem zgromadzonych fanów rajdów samochodowych. Teraz nadszedł czas na start w czeskim Rallysprincie Kopna. Na trudnych technicznie odcinkach specjalnych  Arkadiusz Lechoszest ma jeden cel – czerpać jak największość przyjemność z jazdy po odcinkach specjalnych Skodą Fabią S2000. Wyznając zasadę, zwycięzcy są na mecie, strategia na czeskie oesy zakłada racjonalne budowanie własnego tempa i zapoznawanie się z samochodem, który posiada duży potencjał.

“Start w Memoriale Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza pokazał mi jak wiele potencjału ma ten samochód. Warto pamiętać, że jest to bardzo utytułowana rajdówka, która nadal jest konkurencyjna na tle samochodów klasy R5. Dodatkowo posiada niesamowity dźwięk silnika, który przyprawia kibiców o szybsze bicie serca, swoją drogą kierowcę również. Startując w Czechach chcę przede wszystkim dobrze bawić się, budując swoją pewność siebie za kierownicą. Nie nastawiam się na żaden konkretny wynik. Wszystko przyjdzie z czasem.” – mówi Arkadiusz Lechoszest

 

“Czeskie odcinki specjalne to od zawsze jest duże wyzwanie. Wystarczy sobie przypomnieć, jak wyglądają trasy przygotowane przez organizatorów w Rajdzie Barum. Wąskie i szybkie sekcje pośród lasów, po asfalcie o różnej strukturze. Do tego partie na otwartej przestrzeni, gdzie czasami można usłyszeć limiter, a w przypadku naszej Fabii jest on wyjątkowo słyszalny. Często są zdradliwe zakręty, trzeba mieć się na baczności, dlatego kluczowe będzie zapoznanie z trasą. Później czeka nas tylko przyjemność z jazdy S2000” – podsumowuje Marcin Szeja








Do Góry